هادی اکبری

شهید سید میثم تراهی ، تکاور گروهان صابرین سپاه پاسداران گیلان،تیپ دو لشگر شانزده قدس، از اهالی شهرستان شهید پرور لنگرود است که در زاهدان به شهادت رسید.
چند عکس تکی که قابل انتشارند :


شهید میثم تراهی

شهید سید میثم تراهی

بقیه تصاویر در ادامه مطلب

شهید میثم تراهی

میثم

میثم تراهی





شهید میثم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۸
هادی اکبری

نظرات  (۹)

باسلام؛ خدا رحمتش کنه. تو آموزشگاه مالک اشتر و سیدالشهدا با این شهید هم دوره بودم. واقعا از اولش هم معلوم بود که شهید میشه. قیافه معصوم و دلنشینی داشت.
باسلام؛ خدا رحمتش کنه. تو آموزشگاه مالک اشتر و سیدالشهدا با این شهید هم دوره بودم. واقعا از اولش هم معلوم بود که شهید میشه. قیافه معصوم و دلنشینی داشت.
باسلام؛ خدا رحمتش کنه. تو آموزشگاه مالک اشتر و سیدالشهدا با این شهید هم دوره بودم. واقعا از اولش هم معلوم بود که شهید میشه. قیافه معصوم و دلنشینی داشت.
باسلام؛ خدا رحمتش کنه. تو آموزشگاه مالک اشتر و سیدالشهدا با این شهید هم دوره بودم. واقعا از اولش هم معلوم بود که شهید میشه. قیافه معصوم و دلنشینی داشت.
پاسخ:
خوشا بحالتان ، ولی حواستان باشد که ما هم میتوانیم...
سلام برادر.
شما بچه گیلان هستی؟ آخه من هستم.
یه سوال: شما میدونی این شهید متولد چه سالی بوده و چه تحصیلاتی داشته؟
راستی اگه مایل به تبادل لینک هستید خبرم کنید.
یا علی و در پناه حق.
پاسخ:
بلاگ خیبر مشاهده شد - ممنون
۱۶ دی ۹۱ ، ۱۵:۵۳ منتظر، یاران خراسانی...
سلام من هم این شهید عزیز رو میشناسم
خدا با سید الشهدا محشورش کنه انشاالله

یه کلیپ هم از ایشون دارم
اللهم ارزقنی شهادت فی سبیل الله
پاسخ:
درصورت امکان به ایمیل بنده ارسال کنید یا آپلود نمایید در ضمن هرچه اطلاعات بیشتری در منش و نحوه زندگی اینگونه افراد منتشر شود بهتر است ، بیکار نمانید
با سلام خدا رحمتش کنه. ان شاء الله که با سالار شهیدان محشور بشود خوشا به حالش برای ما هم دعا کنید بنده با این شهید در پادگان مالک اشتر هم گروهانی بودیم بسیار انسانی پاک و خوش برخورد بود خیلی دوستش داشتیم چهره ملکوتی داشت یوسفی از شیراز
۰۷ بهمن ۹۶ ، ۱۱:۴۹ دلسوز با وفا
تو رو خدا وصیت نامه شهید را در داخل سایتها قرار دهید .
خدا رحمتش کنه از رفقای هم دوره ایم تو ارومیه بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی